A Mercedeseket migránsok szerelik!
Most lesz csak igazán jó a Merci! - A legendás minőség. Élt 1926-2016?
Slampos, ápolatlan echte németek helyett tüchtig és snájdig iszlám migránsok szerelik a prémiummárkát.
Egy német munkás és a soha el nem fogyó bevándorló utánpótlás. A munka hatékonyságának aránya 1:100
„A menekültek között sok a fiatal, jól képzett és motivált munkaerő, pontosan ilyen alkalmazottakat keres a Daimler.” - Dieter Zetsche a Mercedes igazgatója...
Most szerzik a mérnöki diplomát
Ez már az Ő szorgos kezük munkáját dicséri...
Özönlik a jól képzett, motivált munkaerő
Az első egymilliót szétkapkodták mint a cukrot. Zetsche a Mercedes-Benz vezérigazgatója résen volt! Elsőként hívta cégéhez a "menekülteket". Pár hónap múlva már csak púlt alól, jelentős felárral, kemény jattokért volt kapható az értékes árú.
A közel egymillió ember integrálását herkulesi feladatnak nevezte Zetsche, "de ez alapja lehet a következő német gazdasági csodának" tette hozzá. Hát valóban csodát fognak látni a németek néhány éven belül. Ezt meg mi tesszük hozzá.
A Mercedesnél halálosan komolyan veszik a női egyenjogúságot. A Frau brigád vezetője szúrós szemmel figyeli a tetőtől talpig védőruhába öltözött beosztottjait. Csak lelógó ruházatukat el ne kapja a gépszíj.
Kevernek-kavarnak, csadorban csavarnak
A Porsche és BMW ölre ment a reszliért. Érthető a migránsok iránti olthatatlan vágy. Mert mit is tudnak a németek? Reszelni, esztergálni, gépeket precízen összecsavarozni, spórolósan élni? Nagy dolog! Ilyesmit minden német tud. De melyik német tudná szakszerűen elmetszeni egy bárány torkát? Na úgye! Ezek az ostoba németek a cipőjét nem pucolhatnák ki egy igazhitű muszlim harcosnak. Pedig ráférne...
A könnygáz meghajtású roham MEO-sok és gumibotkezű munkafelügyelők 5 percenként segítik át az új-német dolgozókat a technikai és morális nehézségeken
A németek rossz példaképet választottak a gyermektelen Merkel személyében, egy harmaduk a karrierje érdekében tudatosan nem vállal gyereket, családot, helyettük a migránsok azok akiket el kell a jövőben tartaniuk...
"Édesanyám, édesapám! Ti a karrieretek érdekében lemondtok a családról és saját gyermekről. Rólunk. Helyettünk és a mi felnevelésünk helyett mások gyerekeit nevelitek, akik gyűlölnek és megvetnek benneteket a hitetlenségetekért. Egy-két emberöltő múlva a rabszolgáikká tesznek. Nekünk esélyt sem adtok, hogy megszülessünk, szeressünk benneteket, a saját jövőnket építsük a saját hazánkban, és gondoskodjunk rólatok idős napjaitokban... mi gondoskodnánk, mert ők nem fognak."
Magyarország ez ügyben is más úton jár. Győrben az Audi újabb csarnok átadásával 500 új munkahelyet teremtett - nekünk magyaroknak. A hazai mindent jobban tudók most azért bírálják a kormányt, mert túlságosan egy ágazatra, az autóiparra épít.
"Azt szeretném, ha minél többet kritizálnának azért, mert egyre több autóipari beruházást jelentek be" - nyilatkozott derűsen Szíjjártó Péter, majd másnap a Bosch miskolci telephelyének 9,3 milliárd forintos fejlesztésének bejelentésénél is szerepet kapott a miniszter, az azt követő napon pedig az Opel új tudásközpontját adta át Szentgotthárdon. Audi, Bosch, Opel. Három nap, három világmárka. Sikerszéria? Péter, Péter! Már megint szembemész a nyugat-európai mainstreammel.
Thomas Faustmann és Szíjjártó Péter az Audi győri csarnokavatóján
Találós kérdés. Mi a hibája ennek a Mercedesnek?
Bizony-bizony, hiányzik belőle egy szorgos migráns, a három feleségével és tizennyolc gyerekével, hiszen Merkel ezt ígérte...
"Ember küzdj és bízva bízzál" (Madách - Ember tragédiája). Mi első perctől kezdve támogattuk Orbán következetes migráns politikáját, hogy nem kérünk az iszlám bevándorlókból - Én még a körúti adóelkerülő, higiéniabajnok gyroszosokat is tudnám nélkülözni. Reméljük a jól képzett szorgalmas magyar munkaerő valahogy csak-csak pótolni tudja a ballib sajtó által agyonhájpolt fizikusok, agysebészek, atomtudósok pótolhatatlan szaktudását. Hiányukban marad nekünk a küzdelem. De hiszen "az ember élet célja a küzdés maga", hogy már megint Madáchot idézzem.
Hazánk lánya, Zalatnai Cini (kóbor apáca) már harminc évvel ez előtt megpróbálta aláásni a Mercedes nimbuszát. Neki akkor még nem sikerült.
- ács-